Hahaha! Carola, jag älskar dig fortfarande!!

Hahaha, tillåt mig garva en aning! http://www.carolacamp.com/ himla sötunge! haha! Ja, det kanske inte är så roligt för alla er där ute som aldrig träffat kvinnan men ja, jag vet ju hur hon är! Himla knäppis! Jag har väl tappat lite galenhet men jag känner att det varit värt alla pengar jag lagt ut men nu har jag trappat ner, eller total trappet ned! Men blir det en konsert med lite drag i så får jag nog tänka om, eller hur  Cilla-Pilla?! Men nu så är ju alla brudens skivor med i min mobil igen och satt nyss och lyssnade på steg för steg och ah, jag har så många minnen till alla låtarna, en del till konserter och en del till livet! Himla sköning den där bruden ibland alltså!!



Men något annat roligt som har hänt i dag då. Samtals ämnet började i skolan och avslutades i stallet. Jag sa att jag valde mina vänner ut efter utseénde. Och det höll Jennifer sedan med om i stallet!
"Man vill ju ha vänner som inte är för snygga, för man vill ju själv se bra ut tillsammans med dem men man vill ju inte ha för fula vänner så att man skäms över dem"
Ta oss inte för seriöst gott folk! Plus att alla människor är ju fina..
"Sära på bena kvinna,  det är insidan som räknas"
Och dagens skönaste står Jennifer!
"Man ska inte prata med fula människor, för de kan ju tror att det är okej att se ut som dem gör"

Och det enda jag ser på bilden ovanför på mig, Carola och Cissi är våra tänder! Lite skillnad på dem men tycker ändå att alla ser rätt så vita ut sen att Carolas tänder är spikraka och övervita är ju en annan sak! Men som Linda Bengtzing sa
"Jag har lösögonfransar men mina bröst är äkta, man får ju välja det som är billigast"

God natt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jempan nu jävlar har jag bloggat!

Länkar t.om till dig

2009-01-19 @ 23:25:57
URL: http://johannaaostlund.blogg.se/
Postat av: jelena

sköning! :) Ormen är riktig!

Han heter Honey!

2009-01-20 @ 06:35:49
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0