Gud vad god när Du blev till

Hade en liten lektion idag, vi stoppade ner ett paket mentos i en cola light flaska och gick igenom vad som hände på den lektionen. Men delade ut alla tulpander ialla fall. Min samhällslärare är ju lagledare för Djurö-Vindö och dem ska vara med på cupen nästa lördag. Roligt, roligt!!

Vad sägs om att städa rummet idag? Ska ju bort i fem dagar så då kan det ju ser normalt ut här hemma. Ska till Saras mamma och posten idag också, undra när dem stänger?! Har lite små saker att göra innan jag åker. Så ska väl sätta igång med det nu men jag orkar inte! Jag är så otaggad för allting just nu! God natt



Kan du nånsin förstå varför jag ville gå?
En del av mig finns alltid kvar hos dig fast jag går
Det finns en värld där utanför, och den väntar på mig

Jag måste ha ett liv
Söka mig egna vägar
Hitta mig själv nu
Tro inte att jag har glömt
Nej, jag ska alltid minnas att du finns
Du lever inom mig
Men jag vill börja nu att leva mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0