God morgon!

Någon med ett galet nummer ringde mig imorse och jag kunde bara inte somna om. Så uppe med tuppen, som alltid! Not! Försökte mig på svenska uppgiften igår och jag fattar ingenting av den. Men jag har mer koll på den än vad jag hade innan jag gjorde den. Eller ja de är väl rätt klart...! Så idag ska jag roa mig igen mig Tessi och Jelena, wohooo! Sedan får jag sätta mig ikväll och bränna lite grejer till Cicilia. Har sagt att jag ska göra de så många gånger men de har inte blivit av men måste göra de innan lovet tar slut, för annars tar de aldrig slut!

Men halv tolv är väldigt snart, så jag ska börja göra mig i ordning! Ska hinna med lite annat inna jag åker iväg...! Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0