God morgon

Hade tänkt sola så här på morgonen men det är ju nu alla bankrån sker i VH så tänkte att jag tar  det någon annan dag i veckan. Så bussen går om en timme och sedan har jag en lektion och mentorsråd idag. Sen är det raka vägen till posten och hämta lite saker, hem och äta, sedan vidare till Tessi så ska vi åka och jobba. Hem en snabbis och så vidare till stallet för lite hoppning! Hoppas vi inte får några dumma läxor men det är ju vår Ulla-bulla och hon brukar inte ge oss några svåra läxor!


Kul att porten bredvid har stambyte och det börjar de arbete med klockan sju och de är inte diskreta! De borrar som fan just nu, usch vad hemskt!! Ska göra mig i ordning så jag kan lämna det här oväsenet! Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0