God kväller!

Spenderade några timmar i stan med Sara och Malin idager, köpte två saker på gina tricot och tre saker på H&M! Försökte hitta en väska men hittade ingen, inte skoj! Men när Sara åkt hem gick jag och mamma till tacobar och åt innan vi gick och shoppa lite innan bion. Sedan efter att mamma köpt lite saker gick vi till segel och väntade på insläpp. Vilken härlig biograf, hur myckt utrymme som helst för bena och värsta sköna stolarna, nice som attan! Filmen var tiktigt bra! Såg Wallander och den var kanon! Har precis börjat titta på Wallander filmerna så har bara sett två stycken tidigare men det här var lät den bästa av de jag sett! Och på en biograf blir ju allt så mycket bättre, typ hela publiken hoppade till och skrek när en plötslig smäll kom! Det som var rätt så sorligt var ju att Johanna Sällström inte var med, de pratade om henne i filmen men nämde aldrig vart hon tagit vägen.

Efter filmen så träffade jag Anna Christoffer som skulle in och se samma film, så pratade en snabbis innan jag och mor gick vidare till tåget. Där de fanns en rätt rolig människo och massa jobbiga ungar som levde om som fan på tåget! Väl hemma tittade vi på Let´s dance och hann se Laila dansa och hon var ju grymast! Yeah! 10 poäng till Bagge som får ett tv-program på onsdag, jobbig kvinna som ska vara med över allt så jag måste se på allt! Åh, jävla skit! Hon är i alla fall grymt skön! Wihooo!!

Tvättstuga, packning, Tessi och träning imorgon! Och så lite plugg på det! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0