God jul



Red lille Petter igår och han tyckte det var rätt så skojsigt att hoppa. Idag har jag varit i skolan för två lektioner. Vår naturkunskaps lärare liknar Harry Potter och väl hemma har jag börjat rensa mobilen för att få plats med allas Carolas skivor men jag har fått offra tre skivor, två julskivor och en barnskiva. Men tog de bästa låtarna därifrån så kan nog digga hårt i alla fall. Ramlade in på youtube och hittade den här låten som är så underbart fin! Väcker minnen!

Imorgon är det en lång dag i skolan och sedan fotbollsträning. På torsdag är det öppet hus i skolan och sedan ska jag till pappa tre dagar, hem och packa om för att förmodligen åka till Norrland i ett tag, den som lever får se hur länge det blir!

Jag är så jääävla lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0