Fullt upp redan klockan halv tolv!

Känns riktigt bra! Har hunnit med ganska så mycket idag faktiskt! Har ätit frukost och badat,lagt upp allt jag ska ha med mig till Torpis på sängen. Lagt alla kläder i tvätten, lagt tvätten i tvättpåsar och plockat fram allt som ska med ner. Och så har jag plockat undan lite från golvet så det ser nice ut när jag åker till Torpis. Så om en halvtimme har jag tvättstugan och då ska jag samtidigt plocka upp resväskan, blir den stora den här gången! Ska ju fan ha med sig varma kläder och vara ute typ hela tiden, gamla skolan räknas inte som inomhus om vi ska vara i den något. Så får se om det räcker!

Ska även plugga lite akutsjukvård idag under tiden som kläderna torkas. När jag är klar med allt här hemma, blir det Tungelsta för min del! Lite V-h ett tag först kanske, ska över till Tesselli och sedan på fotbollsträning! Får se vad mitt knä säger om det, cykling och ridning har de inte tyckt om så får se om den accepterar fotboll! Eller skidåkning på veckan, om det fuckar upp sig börjar jag fan gråta! Jävla cpknä! Och vad ska man ha för skor till Torpis! Upps! Jag har ju typ inga!!!

Ska fortsätta inne på rummet nu, adjö! Hörs efter träningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0