Fem dagar kvar till Norrland


Wohoo! Fick lite drömsms igår kväll, så hoppas bruden är seriös!

Idag ringde Tessi och växte mig, man tackar för den hjärtat! Och jag har kommit på att det är iskallt i mitt rum men mor min verkar fixa det genom att värma upp hela lägenheten istället, så det är varmt över allt förutom i mitt där de är iskallt! Man försöker ju vara miljövänlig men nu höjde jag värmen.

Idag ska jag plugga lite svenska innan jag åker till stallet runt halv fyra och rider i en timme sen blir det hem fort som fan, duscha, byta om och bege mig till Tess! Long time ago!

Imorgon och på torsdag blir det 100% pluggdag för Jennifer. Behöver nog inte båda dagarna men får planera så att de inte blir för stressigt med en dag. Men ska börja plugga lite svenska redan nu. Adjöcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0