En sån dag

Svängde bara förbi hemma oss Sara innan vi tog en tre timmars lång promenad. Pratade om lite allt möjligt, från oboy till störiga brudar i klassen. Fortsatte snacket ett tag hemma hos Sara innan vi loggade in på msn och det blev ett jävligt långt samtal med Johanna som sedan lyckades få Tom att tjuvringa till oss, och jag, vet man hela historien så var det jävligt roligt!  Vid tre gick vi väl och la oss till Wallander och traskade sedan motvilligt till skolan och hade mentorsråd. En liten, liten rast innan vi gick över till etiken! Där Sara skrev ner alla anteckningar på mobilen och skickade till mig, perfekt man har alltid med sig anteckningarna! Hade ett litet betygssamtal, som jag trodde skulle var värre än vad det var. Sedan fick vi reda på praktikplatserna och jag är rätt så nöjd, jag bryr mig inte så mycket om vart jag är så. Hade gärna varit med Sara men nu är det som det är, vi kan i alla fall åka till Älvsjö de dagar som vi kan ta samma tåg. Hamnade på ortopeden och det är där jag oftast är när jag åker till akuten. Nu får vi vänta och se om jag får sportlov vecka 6 eller 11. Spännanden, hoppas faktiskt på vecka sex nu rå. Då blir det kalasskojsigt! Wihooo! Vecka tio blir också skoj men vecka nu är NUUUU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0