C i C i L i A

Ringde till min lilla Norrlänning idager och pratade ett tager! Och nu kommer jag bli fattig, min telefonräkning ökade lite där. Oooops! Men planerade in en lite vecka där uppe i mitt liv, wohoo! Gah, vad jag längtar. Ska ta med mig min feta Carolaaffisch dit då med ramen! Galning! Har velat ha kvar den så länge men nu använder jag den ju inte så då kan lilla Cilla få den. Men vi har bytt idol nu, från Carola Häggkvist till Laila Bagge! Snacka om cool brud. Vi har ju vår lilla relation till Carola som gör att idol blir fel ord. Så nu har Laila Bagge tagit över!! Men vi har ju ändå Carola att tacka för att jag skriver det här. En krogshow så är jag med på banan igen.

Och min skol är dum i huvudet, vi har praktik om en vecka och vi vet inte vart vi ska vara. Det känns ju lagom skojsigt! Vill veta hur långt jag ska åka varje morgon och så vidare. Men drygt nog har vi ett prov innan dess.

Men imorgon sker det något underbart, det heter ledigt! Åh.. vad underbart! Redan skoltrött, så det kom passande. Ska sova uuuuuuuuuut! Och sedan ska jag färga håret på Malin och Malin på mig. Wihooo! Nu har jag för ont i ryggen, ska hoppa i säng. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0