Åtta dagar kvar till Norrland

Känns fint det! Äntligen lite snööö, woho! Sitter och pluggar lite akutsjukvård just nu, så ska fortsätta med det nu ja!



Tjo, nu har jag pluggat på som bara den! Akutsjukvård! Satt och latjade med det på word, så det blir lite roligare att sitta och plugga till. Nu sitter jag och fixar lite musik till mobilen. Tittade nyss på Wallander med mor min och imorse var min mamma iväg och köpte en jacka till mig. Sa att jag tänkte köpa en men att jag sedan ångrade mig för jag hellre ville köpa andra kläder för de pengar som en jacka kostar. Så imorse fick jag en ny av henne! Känner mig som en äkta Norrlänning i den synd bara att man inte är de utan är en dum Stockholmare. Lite roligt när man sitter ser tillbaks på inlägg då jag älskade Stockholm över alla andra städer på den här jorden, jag skulle aldrig lämna staden och snö var det jobbigaste jag visste och nu sitter jag här och undrar hur länge jag ska behöva bo kvar i den här staden och bara längtar tills jag får flytta till paradiset fullt med snö. Och för ett tag sedan skulle jag ha minst sju ungar, och några månader innan de skulle jag inte ha en enda! Men idag sitter jag här och vill ha tre små liv, eller fyra, Céline, Bianca, Kevin och Tristian. Lustigt hur saker kan förändras så fort. Och lustigt, hahaha, roligaste i Wallander idag om cykelställ

                                                       "Ställ inte cykeln utanför stället, utan ställ den i stället istället"

Så skoj var det! Nu ska jag fixa vidare med lite musik. God natt!




Kommentarer
Postat av: you know

Märks verkligen att du vill till norrland ;)

2009-01-05 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0