vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Det är tragiskt att jag kan känna mina fettvalkar med mina andra fettvalkar. Så extreamt är det inte med Anna Skipper har nog mycket att säga till om i mina matvanor, vad sägs som om göra om dem? Skulle behöva ändra rätt så många vanor i mitt liv. Får väl ta några i taget!

1. Byta ut frukosten!
Nu äter jag 1-4 mackor till 1-3 glas oboy, med rikligt med oboypulver!
Vad sägs som: 1 ägg, gröt, fullkornsmacka med ost och paprika och apelsinjuice. Ärligt talat så låter det mycket godare. Är det kanske dags att växa upp och lämna oboyen?! Men vi har ju några förpackningar kvar att ta slut på men vet inte om jag kommer kunna hålla mig ifrån oboyen som jag druckit varje dag sedan jag var liten. Men ska nog satsa, på ägg, gröt, macka och juice till frukost! Har ätit två ägg varje dag den här veckan och gröten som vi har tycker jag väldigt mycket om. och apelsinjuice är ju så mkt godare än oboy faktiskt! Den frukosten satsar vi på!!

2. Inte äta hundra mackor till lunch
Som det händer att jag gör i skolan, köper mat och äter sedan en jädra massa mackor till det. Vad sägs som att inte dränka salladen i sås och inte äta dessa bröd, utan kanske ett knäckebröd istället?!

3. Träna
Rider två gånger i veckan och har fotboll två gånger i veckan men att komma ut lite själv också vore ju inte helt fel! Faktiskt så låter den här livsstilen mycket roligare!!

4. Sova och gå upp i tid
För att kunna äta den här frukosten så måste jag gå upp i tid och lyckas göra den! Gaah! Så vad sägs som att verkligen gå upp i tiiiiiiid! Kanske börja följa med mamma på hennes morgonpromenader, detta får vänta tills stambytet är klart!!

5. Inte skjuta upp saker
Något jag är väldigt bra på!! Nu är det fan skärpning. Idag skjuter jag upp det sista till imorgon men sen ska jag fan ta tag i och göra sakerna i tid! Så slipper man stressa!!

Ja, det var väl det jag kom på just nu! Och vi börjar med 1,2,4,5 och när jag fått koll på det tar jag tag mer i träningen! Men ska tusan klara detta i veckan! Man ska bara förändra rutinerna sen när dem sitter så blir det lättare! Jag tycker det låter kalasbra och kalaskul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0