Tjoheej

Sovmorgon och det känns så skööööööööööönt! Vaknade vid åtta, helt av mig själv och jätte pigg! Så tog på mig träningskläderna och sprang en liten runda! Hur skönt som helst men väl hemma åt jag rostat med oboy! Jag vet att jag inte skulle skjuta upp saker men ikväll är det tårta och så men på måndag, då jävlar ska mitt liv stavas hälsosamt!! Ett body attack pass i veckan vore jävligt roligt! Och Tessi pratade om att börja simma en gång i veckan och om hon menade att jag fick simma med henne så är jag lät på! Och nu är Malin på att simma i skolan varje måndag!

Måndag: simning och ridning
Tisdag: simning och ridning
Onsdag: fysträning
Torsdag: Body attack
Fredag:
Lördag: Springa 4 kilometer
Söndag: Fotboll

Det svarta är det som finns nu och
det normala är det jag ska få in! Och det kursiva är det jag VILL ha in!!

Frulle: Fullkornsmacka med ost och paprika! Ägg! Nypressad apelsinjuice! Yoghurt med musli!
Lunch: Sallad om två veckor!
Mellanmål: Frukt.
Middag: Efter tallriksmodellen sa Tess, men vi har aldrig grönsaker hemma typ.
Efter träningmål: Frukt

Just nu äter jag inget av detta. Frukosten är jag närmst att äta varje dag!

Ska försöka ta ett bad nu men man ska trycka på en knapp, Johanna försöker leda mig dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0