Tillbaka 6/2 2009

Åkte som sagt in till handen idag och klippte mig tillsammans med Sara. Inte så stor förändring, mest topparna och lite så där. Hon behövde ta mer på längden för det jag ville ha och det ville jag inte! Men det känns rätt så fräscht nu! Sara blev hur söt som helst i sin nya frilla, tycker jag i alla fall! Tog tre hamburgare på donken innan vi shoppade lite, väldigt lite! 30 frimärken bland annat! Fick skynda mig till tåget sedan och träffade Jennifer på vägen dit. Cyklade till träningen och hade en rolig entimmesträning innan jag cyklade hem! Nu väntar jag bara på bussen! Tessi ringde nyss och berättade lite roligheter, åh vad roligt!

Men nu är det inte långt kvar tills jag åker och känns inte som jag är redo för att åka, rummet ser ut som ett bombnedslag!  Så ska väl packa lite och så en sista gång. Mor min kör in mig till centralen ikväll och Cissi hämtar mig i U-ånger city! Får se vad som händer den här veckan, det roliga med Cissi är att man aldrig riktigt vet vad som kommer att hända, lik mor våran! Termobyxor har hon i alla fall tvingat med mig!

Så nu blir det en veckas bloggpaus från mitt håll! Återkom på lördag!


Kommentarer
Postat av: jelena

Vems blogg ska jag nu läsa? :'(

2009-02-03 @ 23:22:58
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0