Sommar, sommar, sommar

Just nu har väl dem flesta lov men jag hade mitt vecka sex så jag jobbar nästan hela veckan. Idag och på fredag är jag ledig. Idag sov jag lite för länge, till elva och åt då gröt, ägg men dock rostat och oboy!! Gröten var inte alls god och kallt ägg var inte heller gott. Så får nog göra egna ägg i framtiden och byta ut gröten till yoghurt och musli. Måste bara hitta något gott bröd också!


Idag Du Tessi har jag varit skitduktig, jag har självsorterat! Eller mor min sorterade och jag slängde allt i sin kontejner, hur stavar man till det mongoordet egentligen? Bra jobbat av mig. Ska bara iväg och panta alla burkar också.

Och så har jag sökt sommarjobb, en del som jag verkligen vill ha och en del som jag sökte för sökandets skull och som man får väl ta om det skulle bli så!

Nu har jag annat för mig. Vi hörs efter ridningen eller efter praktiken! Tror det blir efter praktiken, ts.. Kom på att jag jobbar kväll imorgon, hallelujah för sovmorgon!! Så det blir nog innan praktiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0