Så glad att jag fann dig här i mitt liv

Det här med att jag inte ska skjuta upp saker, ja, jag har nyss skjutit upp hela mitt liv till på måndag! Men då ska jag ta tag i det här. Idag har jag bara tagit det lugnt, tittar på vänner nu och borde gå till affären och köpa grädde till kladkakan men jag orkar inte. Det är sådan stor omställning, klä på sig, hitta pengar, gå ner, handla, gå upp och lalalalalalaaaa.... Ser fram emot morgondagen ordentligt mycket! Ingen sovmorgon imorgon inte, då är det upp till stallet och ska verkligen försöka äta frukost den här gången så att jag kan rida en hel banan utan att hoppas att jag ska riva så att jag slipper omhoppningsbanan för att jag mår så illa! Efter hoppningen ska jag och Tessi åka till gymmet och gå på body attackpass. Det är sååå himla roligt, helt sjukt roligt! Det är mycket roligare än gröna lund men det är den mesta träning! Tycker ärligt talat att all typ av träning är skitskoj även fast man håller på att dö. Träningen i onsdags var galet jobbigt men så jäkla rolig ändå! Sprang tre kilometer först och sedan lite ruscha vi upp för en backe, joggade ned, sprang upp och joggade ner, tio gånger! Och det var så sjukt jobbigt! När vi gjort det tio gånger skulle vi baka upp så fort som möjligt! Sa jag att det var en backe? Och den var inte liten heller! Det var så skönt när man sprungit klart! åh vad jag vill ut och träna nu men får vänta till imorgon. Men sen är det hoppning på måndag och sedan blir det inget planerat förns nästa måndag. Ooooooops! Men får ta mig ut på egen hand. Tessi, lust att springa någon dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0