Nytt inlägg

Tessi kom hem till mig igår och vi åt en fettissemla, och sedan skulle vi ut och springa men vi var båda två ruskigt otaggade så vi bestämde oss för att bara ta en promenad. Så vi lånade en hund och sedan gick vi en härlig runda och pratade en massa. Hem och gjorde en kladkaka och åt sedan hamburgare! Hm.... jag skulle bli nyttig va? Men men, imorse åt jag nyttig frukost så det är bra!

Gick med en annan undersköterska idag, en kille, eller gick med och med! Känns som om man jobbar där och går rätt så mycket själv, vilket är väldigt roligt! Det var väldigt lugnt idag men det hände en liten olycka, eller den blev ganska ordentlig. Hade det i alla fall väldigt roligt idag men imorse fick Tessi tvinga upp mig ur sängen!

Och på något konstigt sätt har jag och Tessi byt täcke och filt lite då och då under filten. Ja, jag gick och la mig med filten och vaknade med den men jag vet att jag har sovit med täcke lite då och då under natten och Tessi har haft filten! Så vi har bytt lite hej vilt i natt!

Snart ska jag över till pappa och nästa vecka, är sista veckan på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0