Nu kommer jag tillbaks, till den värld jag aldrig lämnat

Snabbuppdateringar.
Hade sportlov vecka 6 och åkte då till Cicilia i Norrland, där vi gick långa promenader varje dag med Kenzo, åkte skridskor, spark med eller utan hund och var på krogen med Foppa. Dagen efter min hemkomst åkte jag och fotbollslaget till Norsborg och hade fotbollscup. 1-0, 5-0, och 2-0. Såg fram emot att träffa Gädda men hennes lag hade dragit sig ur men snart är det träningsmatch mot dem. Vi måste ju bara vinna då!!

Tessi, jag och Jelena

Helgens skönaste var nog övningsköraren men ska inte gå in på detaljer här inte. Skoj var det i alla fall! Efter cupen åkte jag hem till Tessi och tittade på melodifestivalen och gjorde tacos och så kom Jelena över. Och vi skratta som fan när det gick så bra för Caroline af Ugglas eller vad hon nu heter. Så det var lite skojsigt. Dan där på så blev det fem års kalas och sedan vidare till träningen där vi hade body attack. Det var ruskigt roligt! Lät de roligaste gympass jag gått på och afrodansen kommer sen.                                                                                                                                                                       

Igår var det första dagen på praktiken vilket inte började så bra. Tågen gick inte in till stan, utan de stannade i farsta, så ringde mamma och bad henne kolla hur man tog sig dit utan tåg. Så fick lite panik där ett tag! Men tog mig i alla fall fram och hittade rätt, träffade Per från klassen som skulle tre våningar ovanför mig. Och på plats fick jag en underbar handledare. Idag jobbar jag kväller så väntar på att tiden ska komma.

Har även bytt hopphäst mot Saras stora besvikelse. Så igår red jag lille Petter och fick några roliga moments. Tur att han är snäll, hade han börjat bocka eller sparka bakut hade jag legat på marken igår. Han hoppade verkligen för högt och de var på håret att jag inte ramlade av. Mitt knä tog dock några smällar igår, så det var lite uppsvullet igår natt men nu har det lagt sig lite. Gör bara ont när man tar på det, så får väl låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0