Nooooo!

Amy kom bara till andra chansen, jävla skit då! Jag ska vara jäkligt ärlig och jag stendiggar den lille bruden. Så blev riktigt besviken när 1000 miles gick till globen! Men samtidigt roligt att oetablerade kommer vidare, eller jag vet i alla fall inte vilka dem är! Roligt, roligt men hade hellre sett Amy i finalen! Får hoppas hon går via andra chansen till finalen då rå! Men ville ju ha med Markoolio också, buhu!! Nu hejar jag gärnet på Måns!

Wihooooooooo! Måns till final, härligt, härligt, härligt, härligt! Och Amy får två chanser på sig att ta sig till final, känns bra det! Hahaha men jag rådiggar henne!! Mollsan nästa veckan som bara SKA till final och ska VINNA och ska tar Eurovision till Stockholm nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0