Next

Hade markarbete igår vilket gick sådär, red utan stigbyglar och det är så jobbigt! Det är en sådan befrielse att sätta in fötterna i stigbyglarna! Nu har jag sovit riktigt gott, trots stambytet men nu är jag uppe, färdig duschad och sitter och tittar på vänner. Måste åka om två timmar och är riktigt taggad på att praktisera idag, ska köra hem och så snart som möjligt köra upp. Ett körkort till sommaren är mitt mål, så ska nog boka en tid om två till tre veckor, så om jag inte klarar det så hinner jag köra om det.'

Nu börjar magen att kurra och idag får jag byta ut gröten till yoghurt men vi har dock ingen musli, bara några konstiga flingor. Eller så skulle jag testa någon annan gröt men det verkar jobbigt så som min bror gör den! Varför är inte tomtegröt extreamt nyttigt? Varför ska allt gott vara onyttigt? Men youghurt och en lite bättre macka idag! Men vi har ingen paprika utan bara tomat och det är bara gott på onyttiga mackor!

Jobbar kväll så det lär bli direkt i sängen efteråt för imorgon är det dag igen. Och imorgon kommer min favorittessi hit så ska vi ta på oss reflexvästarna och ut och springa i skogen! Efter praktiken på torsdag ska jag över till min pappa och fira min lillasyster på fredagen. Och sedan jobba helg! Skönt med lite ledighet på fredag och måndag, sedan är det bara tisdag-fredag kvar som jag ska praktisera på Södersjukhuset sen är det klart! Helt sjukt vad fort det har gått? Tänkte precis skriva att det redan gått en vecka men det har ju gått två veckor. Så nu är det lika lång tid kvar! Vilket känns galet kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0