När jag bara rullar fram

Är Jennifer gravid eller inte? Nja, det är en svår fråga nu för tiden. Det kan se ut som jag har en bulle i ugnen men det är faktiskt en massa bullar där innne. Men men... Det var en kamp att gå upp imorse men upp kom jag tillslut och iväg till praktiken, hade köket idag vilket var skönt men rätt så tråkigt. Slutade en timme tidigare och åkte hem och så kom Sara hem till mig åt lite mellanmål innan vi åkte till posten och hämtade ett paket.. Nu sitter jag och tittar på Eva och Adam, blev lite sugen på att se den igår. Ska väl äta någon middag snart innan jag åker ner till stallet, måste fan åka och få behandling för min sjukdom snart! A-B är inte att leka med!! Ska bli roligt att hoppa lille Petter idager, hoppas han har lärt sig att hoppa lagom högt. Praktik imorgon från klockan sju, gäsp! Krogen på fredag kanske, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0