Molly, Molly, Molly

Jag vet att jag skrev att BWO och Molly skulle gå till final men efter att ha sett alla bidragen så ville jag faktiskt ha ut BWO helt och hållet. De var extreamt tråkiga! Hoppades på Molly och EMD i slutet och Molly gick ju vidare. När hon ställdes mot BWO trodde jag faktiskt inte det men det gjorde hon och det är jag väldigt glad över!! Härligt! Tårarna rann när hon sjöng låten efter att ha gått vidare till globen! Hoppas verkligen att hon vinnare hela skiten!! Men EMD:s låt var riktigt bra live, man fick den på huvudet! Så det blev ett lyckat slut på den här deltävlingen, de bästa låtarna gick helt klart till final!!! 2003 såg jag Molly for the first time, då var hon bara elva år, eller något i den stilen. Så sjöng hon med syskonen i Gallerian och nu står hon snart i Globen! Coolt! Är så glad för hennes skull!

Nu har mor kommit hem från Norrland och vi tittar på Wallander och min norrlänning ringde mig nyss. Wihoooooooo! Och jag sa något väldigt vettigt!! "Jobba nu så Du blir rik, så att Du kan leva när Du blir fattig"

Molly, Molly, Molly, Molly, åh vad jag är glad för hennes skull!! Hoppas det går lika bra för mig imorgon på hopptävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0