Jag lever livet

Efter mycket om och men så blev det en kväll på krogen, Jag och Sara började hemma hos henne med att äta tacos och dricka piggelin drinkar, jag provade något konstigt skit också men inte fan smakade det något annorlunda. Runt tjugo över tio träffade vi Malin och Carro på centralen och fyrtiominter senare var vi inne på toxic, alla var väldigt fattiga så vi gick på billigaste stället! Senare på kvällen kom Tom och Krippe tillsammans med någon men helt plötsligt försvann bara två av dem. Om Tom blev utslängd förvånar mig inte. Hade jätte roligt och min hals blev lite hes där i slutet. De spelade Carola två gånger, aha aha aha! Utan att jag ens behövde be om det. Får se om det kommer upp några hemska bilder sen!!!

På måndag ska jag börja med mina nya små vad man nu ska kalla det! Dessa fem punkter. Min mor kommer hem idag så tänkte göra något mumsigt som vi kan äta till melodifestivalen!. Men ska kanske ut och gå snart men känns som jag har en del att göra idag så får se om det blir på måndag, har lite grejer på posten!

Så vad ska jag göra idag?!
1. Städa lägenheten!
2. Gå till posten!
3. Handla
4. Projektarbete
5. Laga mat

Hade inte så mycket att göra men det är saker som tar så mycket tid! Men ska väl börja nu då! Har till 20.00 på mig, vilket blir bra. Men har lite saker som jag måste hinna med som jag inte vågar skriva om!



Då har man varit på posten! Får väl springa dit nästa vecka också och hämta sjuttio olika paket men kommer nog vänta in alla och sedan hämta alla. Och när jag var där tänkte jag på hur mycket jag gillar VH och om jag blir kvar i Stockholm för resten av mitt liv, så är det här jag vill bo! Jag kan cykla precis över allt och det tar ungefär tio minuter åt alla håll och kanter. Och när jag var på affären hälsar alla som jobbar där på en och när jag kommer upp i trappuppgången står min granne där och jag hälsar på alla som bor i trappen men vart så chockad när hon sa "hej Jennifer"! Vart lite chockad att hon kunde mitt namn. Blev så glad på något sätt, en sådan lite sak kan göra en så himla glad! Nu måste jag tragiskt nog plugga lite! Men har ju min nya vännerbox nu som jag ska stor njuta av samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0