Jag blundar hårt

Det känns som om dagen precis har börjat! Vaknade av stambytet imorse men låg kvar i sängen och lyssnade på eländet. Gick upp vid tio och åkte hemifrån halv ett och var på sjukhuset fyrtiofem minuter senare. Och vid halv nio åkte jag därifrån. Började titta på tv-tidningen vilka program som gick nu på kvällen men kom på att jag missat alla. Missade ridningen och är hur pigg som helst nu! Ska ladda upp lite bilder, sätta över bilde på ett USB-minne och sedan gå till rummet och roa mig vid den datan och sedan se någon film för att sedan sova. Ledig imorgon men det betyder inte sovmorgon inte! Nepp, stambyte börjar klockan sju! Men imorgon ska jag städa rummet, damsuga!!! Kanske sola och sedan åka till Tessi vid fyra och så har vi löpträning vid sju. Får se hur det går, muskler som inte tagit igen sig sedan i söndags och ett knä som har allvarliga problem och nu blivit plågat på hästryggen. Att det kan göra så ont utan att man ramlar av!!

Kommentarer
Postat av: thess

fan, vi glömde fixa bilderna :/

2009-02-11 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0