Jag är nog en pluggis

Not! Tre veckor kvar tills skolan börjar och jag borde nog börja plugga lite på etiken/religion. Imorgon har jag ingen praktik och tänkte plugga lite då och göra lite projektarbete. Sen får vi se hur det blir med krogen. Lugn dag på lördag ialla fall, mamma kommer hem från fjällen och så är det ju dags för Molly i melodifestivalen och det sägs att den är den bästa låten på lördag. Det känns väl bra! På söndag är det ingen sovmorgon där inte. Upp och hoppa för hopptävling på lille Petter. Får se hur det går, har gått rakt upp och rakt ned de senaste gångerna men ska inte hoppa så högt på söndag så där får vi helt enkelt se hur det går. Första tävlingen för oss två tillsammans! Sen kanske det blir en tripp till gymmet, det vore i alla fall extreamt skönt med min lille Tessi! Och vi har stora planer för framtiden!! Nej, om man skulle gå och lagga lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0