Inget blev sagt

Blev lite stressigt där till fotbollsträningen men kom dit till slut men det var riktigt segt att ta sig dit. Vi var bara sju stycken där så spelade på småmål och Lukas fick spela med oss. Spelade en timme sedan var det denna väg hem igen, ångrar alltid att jag tog cykeln och sket i vantar men när jag sitter här är jag stolt att tog cykeln, så får man extra mycket träning!! Men nu är jag jätte trött, fick ett litet erbjudande att åka till stan ikväll men tror inte jag orkar. Kommer typ somna innan melodifestivalen. Hoppas det blir Amy och Måns som tar sig vidare till Globen ikväll!! Åh, vad jag är trötter! Ska väl packa ihop väskan och gå ner till duschen snart men varmvattnet är ju så dumt där. Längtar tills badrummet blir klart och vi får tillbaks vårt badkar!! Imorgon är det fotbollsträning igen, hoppas det blir lite flera så att de blir avbytare. Jag blev i alla fall väldigt seg idag när vi spelade hela tiden i en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0