Högskola?

Borde byta om eller något nu men det går fort, man behöver ju liksom inte klä upp sig för att åka till praktiken. På med skönaste Cecilia F byxorna, en tjocktröja, väst eller jacka på det. Upp med håret i en tofs och ner med maten i väskan och iväg, vad kan det ta? Tio minuter? Så igår satt jag och sökte en massa sommarjobb och idag har jag suttit och kollat upp olika högskolor. Vet inte om jag ska jobba eller plugga direkt efter gymnasiet? Ska jag leva som undersköterska resten av mitt liv så ska jag ju jobba men vill jag plugga så vill jag göra det direkt men är inte så taggad på sjuksköterskautbildningen längre, då kanske jag väntar ett tag!


Men hittade ett program som inriktar sig på sådana här situationer, något som jag verkligen vill jobba med! Läste bara igenom lite snabbt vad programmet inbar och så vidare, har inte all tid i världen just nu, så får läsa vidare om det lite senare. Det är ju ett tag tills man ska välja, 15 april, så hinner nog läsa lite mer om programmet innan dess! Men nu ska jag väl börja göra mig i ordning så att jag inte missar bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0