Hej alla fans!

Ja, kom inte riktigt upp vid fem men jag kom upp tio över fem! Hade jag gått upp fem hade jag hunnit med allt, fick nämligen hoppa över halva frukosten. Men gick upp då tio över fem, ner på toan, upp och klä på sig, packa maten, äta frukost och sedan fick jag springa till bussen!

Tycker det är så jävla jobbigt när tåget är halv fullt och kärringarna bara måste sätta sig bredivd en eller mitt emot en! Bara för att man har väskan på sättet bredvid eller har benen i kors så att ingen får plats på den mitt emoten! Och de bara måste sätta sig där så man ska få sitta med bena i den mest obekväma ställningen med väskan i knät OCH en jävla tidning som man ska läsa OCH måste ha den så vikt som möjligt för att inte störa na! Åh! Hur svårt kan det vara och sätta sig på det sättet som jag inte använder! Visst om tåget är fullt, då är det jävligt irreterande med folk som ska jag en plats åt vätskan!!

Idag har vi haft det väldigt lugnt, har MEWS:at alla patienter och gått rätt mycket med världens bästa sjuksköterska, samma som jag gick med igår! Tycker det är så kul att det inte bara är min handledare som tar hand om mig, utan hela avdelningen! Och patienterna är så söta, dem flesta i alla fall! Alla uppskattar en så mycket och man blir kallad ängel stupp i kvarten men en sak fattar jag inte, alla där verkar tycka att Jennifer är ett skit vackert namn! Så fort jag nämner vad jag heter så säger dem "åh, vilket vackert namn" och typ "nu kommer hon med det vackra namnet". Hm..?

Nu sitter jag och väntar på att Tessi ska komma hit, så ska vi äta och sedan ut och springa! Jej! Så ska hon sova här, var ett tag sedan!

Adjö alla fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0