Hej alla fans

Imorse sov jag  till tjugo i sex och bussen gick sex och jag måste gå tio i sex. Men jag slängde på mig alla kläder och drog ner till källaren och sedan vidare ut till bussen. Ingen musik på tåget så jag halvsov hela  vägen och tillslut var jag tvungen att kliva av tåget. Men väl upp på sjukhuset blev jag som vanligt piggare, hade jätte mycket att göra idag och de hände en del oväntade saker som tog lite extra tid. har så jäkla ont i fötterna efter en dag på sjukhuset! Ska ta tag i att mejla ambulansen nu, skulle gjort det för ett tag sedan men nu ska jag ta me fan görat!! Imorgon ska jag gå med sjukgymnnasten och sedan är det fotbollträning! Får väl se hur den går, smärta från tårna till magen! Och en hjärna som inte hänger med, blir så slut av praktiken men ikväll blir det ridning, var ett tag sedan jag enbart red dressyr.. Så det ska bli roligt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0