God natter

Blev lite strul idag på praktiken skulle gått dag egentligen, eller ja, jag skulle gått kväll men ändrat till dag! Dock hade ingen hört av sig till mig om det men det skulle inte komma en undersköterska förns fyra och klockan var ett så jag fick gå med en sjuksköterska tills dess. Riktigt roligt!

Nu sitter jag och tittar på bloopers från Vänner, garvar ihjäl mig! Fan vad skoj det är, åh vad jag älskar vänner! Man behöver inte se från alldra första början för att det ska vara roligt och man kan ta vilket avsnitt som helst, när som helst! Snart har jag alla boxar! Wihooo!

Men nu ni, har mor min köpt hem riktigt nyttigt bröd! Så imorgon ska jag gå upp vid fem och äta min nyttiga frukost och sedan åka iväg till SÖS och efter det så är det lektime med Tessi, wihooo! Och vi ska ut och få bra kondition, har velat gå på body attack hela dagen! Tessi, Du vet våran låt? Den har jag haft på huvudet hela dagen och jag har bara velat börja hoppa men det skulle nog inte se så bra ut!

Adjöööööööööö

Kommentarer
Postat av: thess

1. great att du källsorterar jag är riktigt stolt över dig (din mamma)

2. jag har också den där låten på huvudet hela tiden.

3. jag ser fram emot imorgon xD

<3<3<3<3<3

2009-02-24 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0