God morgon, God morgon

Äntligen, jag har kommit tillbaks till den vad säger man, förut kunde jag inte sova till längre än nio och vaknade ofta av mig själv vid sju-åtta men det har bara gått utför där klockan slår tolv. Det känns så värdelöst, man sover bort halva dagen liksom! Men idag vaknade jag kvart över sju men trodde att klockan var runt nio-tio för det är ofta då stambytet har paus men de hade inte börjat med stambytet. Så vaknade helt av mig själv så här tidigt, känns bra! Och även att jag är pigg! Geihooo! Blir nog ingen krog ikväll, tråkigt, tråkigt!!

Vi får se om det blir body attack på söndag eller torsdag! Det ska bli otroligt roligt och skönt. Det var seriöst det roligaste gympass jag varit på och det var samtidigt riktigt skönt, riktigt, riktigt skönt!! Och hopptävling på söndag, ser fram emot det och fruktar! Det är så jobbigt när det är så här kallt ute, och ska jag rida första klassen så blir allt så himla stressigt! Hästen ska fixas, banan ska byggas, banan ska gås, hästen ska ridas fram! När man rider sist har man gått om tid på sig man kan se andra rida och få in banan mer och se om vägar man planerat funkar och så vidare.

Nej, en promenad på det här skulle inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0