God morgon alla fans

Imorse vaknade jag av hundtassar, något som fick mig att slänga mig ur sängen! Tyvärr så var det inte den underbart söta lilla finska lapphundsvalpen från Skelleftå som jag föll för i fredags och som mamma inte klarade av att titta på för att den var för söt!! Den var verkligen det sötaste jag någonsin sett! Sitter upp med sidan nu och den är så himla charmig, hoppas den kommer till ett fint hem! Hunden som är hos oss nu, vilket jag visste (så de blev ingen stor besvikelse) var min ridskolas ägares hund Selma, en liten rottis, eller liten och liten, hon är ganska stor! Och det är så härligt med hundar att de alltid är lika glad när man kommer och de får en alltid att bli så glad också. När man går ut från rummet så kommer dem där med svansarna viftandes och steppande tassar. Eller man kommer hem och det blir helt hysteriska. Man känner sig så uppskattad då medan en del människor inte ens kramas när man kommer, eller inte ens ler. Hunden är verkligen människans bästa vän!!

Under träningen igår så "krockade" jag med Jelena och på något sätt slog jag i knät, vilket gjorde jäkligt ont men gick över efter ett tag, kände ingenting i slutet av träningen, ingenting på vägen hem, ingenting på kvällen men imorse gjorde de jäkligt ont och skulle precis testa om det gjorde ont och det gör förbannat ont att böja det framåt och bakåt. Så får se hur det går att cykla och spela fotboll ikväll men brukar kunna träna med smärtan i dessa förbannade knän och fötter, det kanske inte är det bästa men man glömmer ju bort smärtan när man har roligt! Så om fyra timmar måste jag cykla iväg till Lida där vi har träning idag och hoppas det kommer lite fler än igår. Vi hörs senare








Kommentarer
Postat av: jelenas

snygg bild. varför lägger du inte in den efter varje inlägg automatiskt..

2009-02-16 @ 22:11:26
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0