Gid sluddel, sluddel

Jag är så fruktansvärt trött alltså, det plågar mig att behöva sätta klockan på fem imorgon! Buhuu! Det är förjävligt! Men värst av allt är nog tågresan när man är så där trött och vilar mot fönstret men man vågar inte riktigt blunda för länge då man inte vill missa Stockholm Södra! Men sen vaknar man till lite där på väg till sjukhuset och sedan är det full rulle till klockan tre då jag oftast får sluta. Men en dag ledig skulle inte sitta helt fel och det får jag på fredag. Ska bli väldigt skönt med sovmorgon, hoppas stambytet har tystats ner lite så att man kan sova! Det blir troligen ett krogbesök på fredagen, ledighet på lördag, sooooooooooooooooooooova! Hopptävling på söndagen, upp tidigt alltså, usch! Men ledigt på måndag också, det ska bli otroligt skööööönt! Hur rolig praktiken än är så tar den död på en!! Ett jobb från 10 till 17 skulle inte sitta helt fel. Nej, nu ska jag försökas sova så att jag kommer upp i tid imorgon och kanske äta frukost, man kommer igång lite tidigare då.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0