Fem snabba frågor

1. Följer du Melodifestivalen?
Jag försöker så gott det går men det är inte världens undergång om jag missar en deltävling. Hatar dock eurovision song contest, så jäkla tråkigt att se på!
2. Vad tycker du om att man nu för tiden har deltävlingar innan finalen?
Bra, för fler låtar och artister får möjlighet att komma fram. Det blir även en hejdundrande final där de bästa låtarna röstas fram. Och med tanke på en del låtar som juryn väljer ut så är det vädligt bra med deltävlingar.
3. Vilken schalagerlåt är din favorit genom tiderna?
En genen schlager så är det nog fångad av en stormvind med Carola men i melodifestivalen så är det one love med Johnson & Häggkvist.
4. Vad för slags låt/artist tror du Sverige borde ha som bidrag i Euroivision songcontest för att gå långt?
Typ Electric Banan band med tanke vilka låtar som det går så bra för. I år tror jag att Molly skulle sitta fint till eurovision, beroende på hur hennes låt är. Tror att hon kan charma många om hon klarar det.
5. Förra året stod Björn Gustafsson för pausunderhållningen i Melodifestivalen  - Vad tycker du om att han inte deltar i år?
Katastrof! Var är pausunderhållningen, vart toapausen är har jag kommit fram till men var är pausunderhållningen? Samtidigt som det kanske inte skulle bli lika bra som föra året och det blir mer ljus på artisterna. Vad minns man från föra årets tävling? Björn, Björn, Björn, Björn, Björn och Björn, det är det man minns från föra årets tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0