En ny vecka med nya möjligheter

Cyklade till och från träningen idag och vart lika slut när jag kom hem som igår, så tror att jag ska somna igen! Det är nog för att jag slutat dricka ett glas nypressad apelsinjuice varje dag som jag gjorde förut, plus att det där stambytet tar lite på krafterna. Men nu börjar det gå mot sitt slut, eller det är väl hälften kvar men hoppas det blir fint när det är klart. Och man kommer nog uppskatta vatten i kranen, diskmaskin, toalett och badkar mer efter det här, många tar det för givet.

Men är ändå så jäkla taggad inför kommande vecka 8!!
Måndag: Praktik 07.00-16.00, posten, sola och ridning.
Tisdag: Praktik 07.00-16.00, ridning.
Onsdag: Praktik 07.00-16.00 Fysträning
Torsdag: Praktik 07.00-16.00 Dela ut tulpander
Fredag: LEDIG, hallelujah!
Lördag:
Söndag: Hopptävling och fotbollsträning

Får se vad som händer till helgen.... Ser fram emot veckan. Ska nog sova nu känns det som. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0