Body attack

Tulsade hem till Tessi idag och sedan tog vi tåget till Najaden och gick på ett body attack pass! Vilket var extreamt roligt, skönt och jobbigt! Det var en del nya rörelser som jag inte alls hängde med i men dem gamla rörelserna var lite lättare den här gången! Nu skulle jag bara vilja hitta en riktigt snygg träningsoutfit, ingen bodydräkt dock!! Till alla er som läser detta, Ni bara måste testa på body attack, det är så otroligt roligt men samtidigt så ger det så bra kondition och det känns verkligen i både muskler och lungor att man tränar!

När jag kom hem så låg min fotbollsgrässkor där på sängen och längtar tills dem får bli använda. Mina grusskor låg där också i och för sig men dem har ju blivit använda redan! Åh, vad jag längtar till sommaren! Då man kan gå i fina kläder och slippa ha massa tjocka kläder på sig över de kläder man egentligen tagit på sig och så fotbollen! Nog för att jag tycker det är mysigt med snö men man behöver ju inte överdriva!

Kommentarer
Postat av: thess

det var fett nice jao xD

2009-02-22 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0