Vid din sida

Efter ett bad som fick mig att återhämta mig lite så somnade jag till Robinson, såg ju såklart på wild kids! Det var final och jag grät så mycket med dem stackars barnen mest för att björnarna vann. Mohahaha! Men vaknade sedan i soffa och då var vid din sida på, som jag sett förut men aldrig sett klart. Så böt rum och jag brukar ju alltid somna till filmer men den här var så jävla sorlig, att jag såg klart hela! Jag försökte sova men jag låg ju bara och grät för den var så sorlig, så tog den slut, satte på vänner och ett skit sorligt avsnitt så började böla till det också!!

Men kom upp imorse, stod vid insläppet första klassen! Man har så mycket ansvar på sig då, som att se till att alla som ska vara på banan är på banan! Och så är det någon som inte kommit så blir allt fel så det var en befrielse att få utsläppet till nästa klass!!

Ska byta om till matchkläder snart och cykla till Tessi och sedan åka på match mot Ösmo! Woho!

(Bilden är på världens finaste Petter, jag älskar den pollen så mycket! Jag sa till mig själv efter Biancas bortgång att jag aldrig skulle förälska mig i en häst igen men så kom älskade Sune och jag sa samma sak! Men Petter går bara inte att inte älska! Vill bara att mitt lille hjärte gull ska bli frisk igen)

Kommentarer
Postat av: Jelena

han ser trött ut... :P haha

2009-04-05 @ 13:29:07
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: sara

I LOVE MARCOS

2009-04-05 @ 14:14:04
URL: http://saraericson.blogg.se/
Postat av: Jelena

va?!:O Har du inte? Vad konsigt.

Provat att trycka f5 också?



Skaffa mozilla firefox! :D

2009-04-05 @ 14:35:27
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0