Världens bästa människor, det är ni!

Blev lite längre träning idag än vad vi brukar ha, det var både extreamt roligt och väldigt jobbigt, väldigt, väldigt jobbigt i slutet! Då menar jag det riktiga slutet för er som var med, behöver inte gå in i detalj.

Jag har i alla fall extreamt underbara personer runt omkring mig och det fick jag bevisat för mig idag. Världens underbaraste tränare som jag inte ens haft ett år men som ställde upp riktigt ordentligt idag. Tusen tack Carina! Tessi som hade så bråttom hem men som väntade så snällt, tusen tack gumman! Och Jelena som stod kvar och väntade, fast hon inte ens skulle åka med mig därifrån, tack tjejer! 92:or rockar! Och sen får jag väl erkänna att Dennis var riktigt gullig mot mig idag som gick med genom den mörka skogen, över järnvägspåret och vidare förbi Maddes träd och förbi fyra läskiga människor som han trodde stod och väntade på mig. Sen gick han hela den långa och läskiga biten tillbaks!!

Carina, Tessi, Jelena och Dennis, stort tack till er idag! Fick ett sånt där gulligt sms också på vägen hem, sånt sms man kan läsa och bli så otroligt glad för, så tack C för det!!


Imorgon är det gröna lund som gäller med tre andra mycket speciella personer!´

Kommentarer
Postat av: Therese

everything for you babe (;

2009-04-30 @ 12:03:18
Postat av: Thess

Du är bäst sis <3

2009-04-30 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0