Trött, trött, trött

Sov som sagt ingenting i natt, åkte på fotbollsmatch, tur att inte jag spelade men hade jag haft match hade jag aldrig varit uppe hela natten men man piggnade till när man kom dit. Väl hemma fick jag leta reda på mina nycklar och tvättstugenycklar som jag letat efter sen i torsdags men de låg under mina inomhusfotbollsskor, så ner i mördartvättstugan! Alltså man får så hårda stötar att det gör så galet ont.

Somnade där vid två och ställde klockan på tre för att gå ned och jag hatar att sova på dagarna. För det första känns det meningslöst att sova bort dagen och sen blir man fan inte mkt piggare när man vaknar utan tvärtom. Trodde jag skulle svimma där nere i källaren men nu är jag klar! Känns som om jag borde sova nu men vet inte riktigt, känns för tidigt!

Så ska bara ta det lugnt ikväll, titta på vänner och bara somna när jag vill. Plugga och så imorgon, sen är det tillbaks till skolan på måndag och då är det även fotbollsmatch, wohooooo!

Kommentarer
Postat av: thess

haha, din tvättstuga är verkligen störd :O värsta läskig.

me love youuu

2009-04-19 @ 00:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0