Trogna läsare

Tittar statistiken varje dag och den går rätt så jämt, ibland är de lite flera men jag har minst ett visst antal varje dag. Undrar dock vilka alla är som läser. Jag får inte ihop tillräckligt med människor för statistkens sifra.

Idag vaknade jag av solljus, är det inte underbart? Det är vår, vår, vår! Men igår på matchen så var det SNÖ! Det känns som det var ett tag jag såg all snö men där hade dem snö! Låt all snö vara borta nu till november! Inge mer snö! Bara sol, sol, sol, sol, sol, sol, sol och liter mera sol!!

Idag ska jag övningsköra lite, mamma är ledig och jag är ledig så vi drar ut. Ska till eko, måste köpa lite hårfärg efter som jag är skit fläckig! Och ett litet kollegeblock som man kan sitta och rita och trixa i på tåget, lätt att ha med!!

Tessi, imorgon är det bara en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0