Träning, jippi!!

Åh vad lycklig man blir av att träna!!!

Cyklade först till station idag, hade tre lektioner innan vi fick ta tunnelbanan hem och sedan en proppfull buss, så åkte den bussen jag skulle byta till PRECIS framför den jag satt på. Men på den sista möjliga station att byta på han jag springa av och spring ikapp bussen och sedan cykla hem!

Hände lite saker där emellan, stolt! I moving on and I´m gonna get stronger know?

Sedan cyklade jag till träninge och då passade kedjan på att hoppa av! Men kom till slut fram till träningen där vi sprang tre kilometer, det var sjukt jobbigt för jag och Tessi pratade hela vägen också. Sedan var det fotboll, åh det är så roooooligt. Så avslutade med lite ryck innan det var dags att cykla hem, så nu känner jag mig så jävla taggad igen!!

Nu ska jag bli nyttig igen!!!



Jag saknar Norrland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0