Träna, träna lite mera, träna varje dag

Ja, rubriken ska sjungas i en viss melodi "Städa, städa, varje fredag" från Pippi. Men skit samma. Ska äta lite middag och sedan cykla till träninge, vad sägs som att njuta av cykligen, alltså åka i tid istället för att plågas genom att cykla snabbare än vad man orkar för att komma fram i tid! Så ska väl cykla vid halv så har jag en halvtimme på mig, och då ska jag ned och hämta cykeln också! Men den är livsfarlig, bromsarna funkar fan inte!

Men det är ju sjukt fint väder ute! Wihooo! Solen skiner, det blåser inte och det är knappt några moln, man skulle kunna tro att det är sommar ute! Säg att våren är här för att stanna!


The fucking godaste frukosten ever, jag måste säga att den slår tusen mackor med oboy! Men sen äter jag ju inte detta till frukost precis, utan mer lunch! För antingen går jag upp så sent att det blir lunch eller så går jag upp så tidigt att jag inte orkar äta frukost!! Men då tackar men Tessi som visat mig vägen till den godaste yoghurten med musli ever! Skit smidig med sked och allt! Så har man världens bästa mamma som köper dessa till en också!

Imorgon måste jag plugga fram till klockan fem! Och sedan är det body attack, attaack! Åh, det är så jävla bäst roligt! De var två 89:or i metro imorse som spelade i AIK och Hammarbys allsvenskalag och höll på att komma med i landslaget, jag är inte allas avundsjuk! Tänk om jag också kunna få vara bra. Detta ska jag lära mina barn, skaffa er en talang och håll fast vi den, kämpa och tjäna pengar på den! För et suger att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0