Tillåt mig sova!

Åh herre Gud! Gick upp vid åtta och cyklade till stallet och jag har inprincip stått upp sedan dess, fick sitta lite under ärevarven men annars har jag stått upp  hela dagen. Så nu sitter jag och tittar på lyxfälla, det är lite sorligt faktiskt! Ett barn kostar 4600 kronor i månaden! Och en miljon från 0-18 år! Fattar ni hur mycket vi är värda?! Våra föräldrar vore en miljon rikare utan barn! Så om jag vill ha sju barn så tjänar jag sju miljoner på att inte skaffa några ungar! Jag är så sjukt trött efter dagen, i både kropp och allt! Ska sova riktigt tidigt idag, upp lika tidigt imorgon och hjälpa till på hopptävlingarna och sedan fotbollsmatch. Jag kommer dö! Så det blir ett litet blogg inlägg idag bara för jag är så sjukt trött. Vi synes efter matchen imorgon, god natt gott folk!

10 dagar kvar Tessi :D

Kommentarer
Postat av: THE BEST

yeeeaaah :D det kommer bli naaajs <3

2009-04-04 @ 22:18:20
Postat av: theessss

moooooget jen, jag vet att du kommer slåss för att få åka i min bil :P

2009-04-04 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0