Tessi, visst var det skitkul!!?

Pluggar på här, nej nu ljög jag! Jag ska snart börja igen? Jaja, vi får se hur det blir med det! Tessi loggade in på msn, tjohoo! Och jag fick äntligen dela med mig av min glädje till någon som känner! Åh det är så roligt, jag kan inte sluta skratta! Tessi, erkänn att det var typ årets roligaste?

jag tycker så synd om er som inte får veta detta roliga för det är så fruktansvärt roligt!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHA! Åh det är så kul! Ne nu är jag taskig som inte berättar men det blir inte lika kul då!!

Jag sitter och skriker till Not ready to make nice, så jävla bra låt!!

Ikväll ska jag bli lite fetare, bäst att passa på innan man försöker vända på skiten! Lite tragiskt att jag ser ut som jag gör om magen faktiskt, inte kul inte! Och kära vänner, ni har inget att säga till om, ni har inte sett min mage så lev med den lyckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0