TAGGAD!!

Skulle städa rummet igår men det är inte mycket mer städat nu än vad det var igår, förutom att det är damsuget!! Cyklade till Sara, dit är det ungefär åtta kilometer och sedan skjutsade jag henne till Haninge centrum. Där vi tryckte in cykeln i Sveriges segaste hiss, till och med världens segaste hiss. Den gick så långsamt!! Så ut i centrum med cykeln fast det står att man inte får, hihi! Köpte donken som vi tog med och satte oss utanför Sibylla dit Johanna kom, efter en stund utanför Sibylla och en vända hem till Johanna så skjutsade jag Sara hem till mig, gick och cyklade i intervaller.

Genom Jordbro gravfält cyklade vi för det var lite läskigt att gå i skogen, plus att det är ett gravfält där! Så cyklade genom där! Läste nu att det ligger 800 gravar där och förut hade man ju massgravar! Och de kom dit 500 år före kristus till 500 efter kristus. Och det fick mig att börja tänka på en jätte äcklig film jag och John såg någon gång, Där dem från andra världskriget typ blir spöken och krigar, jag vet inte om jag fattade filmen märker jag nu men läskig var den!

I natt drömde jag om matchen men jag spelade inte, utan stod och höll upp en dörr till folk. Men sen så var det skitkonstigt för vi var i en skidbacke, och där började laget spela fotboll, alla förutom jag och Tessi som tittade på, varför vet jag inte. Men sen så blir det ett lavinfall pågrund av att en sådan där pistmaskin typ kör fort som fan så att all snö rasar. Och då är helt plötsligt några från min klass där men ingen hjälper till! Fan vad arg jag vart på dem. Tessi säger att det var hennes föräldrar som stod där, de enda människor som åkte med i lavinfallet. Så jag hittar hennes mamma väldigt fort då hon ligger ovanför snön, så jag bär in henne i en stuga, dit hela klassen följer med och hjälper inte till men står exakt och säger vad jag ska göra, så jag ber dem ta hand om henne medan jag letar reda på pappan. Och ingen hjälper till, fan vad jag var arg! Hittade honom tillslut och fick göra allt själv. Skrek åt Stefan att han skulle vara inne i den stugan 24/7 och Andi att ringa 112 men det gjorde dem inte. Men dem jag var mest arg på är dem tre jag gillar minst. Haha, blir lite irreterade att ingen hjälpte till, kan dock glädje några med att inte hela klassen var där, så min favoritbrudar, ni är oskyldiga i detta för ni var inte där!!

Nu måste jag börja städa rummet, ska försöka åka till Handen och köpa skor till skivan innan fotbollsmatchen som jag är så taggad för :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0