Taggad

Pluggar projektarbte och tittar på vänner, det går fint! Ska hämta ett äpple en skål med socker och kanel och sedan njuta av detta!! Var sjukt sugen på fralla och oboy till frulle men tog fel frallor så det blev med vitlöksmak, inte lika gott inte! Men snart blir det ungspannkaka! Sen är det ner till fotbollen, känner att jag har stort ansvar på mig idag, efter som jag har alla matchtröjor! Så kommer inte jag blir det kaos? Så hoppas att det inte sker någon olycka eller något på vägen, eller att jag glömmer dem! Det blev inge äpple utan lunch nu så tar äpplen sen!

Snart åker jag till matchen och jag är super taggad. Älskar fotboll, dum jag är som slutade en gång i tiden men hade jag inte slutat hade jag inte spelat i det här härliga laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0