14 dagar på er!

Stockholm, bring it on! Umeå, keep up the good work!

14 dagar kvar tills högskolevalet ska vara inne. Och ska jag följa mina drömmar eller strömmen? Den lätta eller svåra vägen? Det är en lång, svår och osäker väg till mina drömmar. Och en svår och lång men säkrare väg till det jag velat i tre år. Tills allt ändrades i år!! Så vet inte riktigt hur jag ska göra?! Jag vill göra det omöjliga men det känns omöjligt!

Så Stockholm ni har 14 dagar på er att övertala mig att följa mina drömmar och där med stanna i Stockholm. Annars så skickas ansökan in med Umeå universitet överst på listan den 15 april och där med flyttar jag till Norrland om jag kommer in efter sommaren och där med ger upp en del drömmar. Men man måste ju ofra saker här i världen och det känns som om mina drömmar är lite för stora. Därför får jag satsa på att liv i ambulansen och tre år i snöiga och underbara Norrland. Men om ni vill ha mig kvar så erbjud mig något bättre eller övertala mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0