Städade jag rummet igår?

Nej, det gjorde jag inte! Jag bara måste göra det idag och jag ska börja direkt efter det här inlägget! Mamma klagar hela tiden på mitt rum och det är väl inte ser väl inte så skojsigt ut! Så idag måste jag ta tag i detta och jag orkar inte plugga men kanske ska göra det också om inget roligare kommer upp på tapeten.

Men har lite saker jag måste göra inom kort!
- Städa rummet
- Städa till fågeln
- Söka till högskolan
- Söka till fhskolan (?)
- Plugga
- Framför allt ha jävligt roligt

Har hittat en sida med sjukt mycket fotbollsövningar också, det är lite jobbigt att skriva av dem men hoppar alla som jag inte fattar ett piss av. Nehe då måste man väl städa då... buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0