Solen skiner

Är det inte härligt att vakna av solen och vara riktigt utvilad? Jo men att man somnar om och vaknar två timmar senare skittrött, är inte skoj men nu är jag uppe och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det blir jú så jäkla varmt ibland, trodde jag skulle dö på matchen igår, det var verkligen varmt att spela. Åh det var så skoj att vara med i startelvan!!

Oj, oj, oj, måste klä på mig, äta frukost och gå till Åby. Vet inte riktigt när jag blir upplockad men jag tycker det är bättre att jag står och väntar än att dem som ska hämta mig får göra det. Och nu tittar jag på nyhetsmorgon och får jag rösta i EU-valet eller? Det ska jag i alla fall inte göra, har ingen koll på vad man röstar om ens så ska inte förstöra något genom att rösta för skoj skull! Men nästa val så, haha, ofta jag egentligen bryr mig! REINFELDT!!

Nu ska jag iväg på match!!! (som jag inte nämnt än) Min snälla bror kör mig till Åby! Haha, tjockis jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0