Seger

Min snälla bror körde mig till Åby där C och c/o hämtade upp mig så åkte vi till Enskede. Enskede gjorde första målet men vi gjorde ett ganska direkt efter och sedan lirade vi in tre bollar till men domaren såg bara två av dem målen så det blev 3-1. Jag tycker det här är så himla roligt!! Det är verkligen hur skoj som helst!!

Tack världens bästa Tessi som fick mig att börja spela fotboll igen! Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig skitunge! Jag älskar dig så otroligt högt och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra! Nu är det fan skandal att vi inte träffats på en vecka men för typ två år sedan kunde det gå en månad utan ett sms och jag är så förbannat glad över att vi ses så ofta som vi gör nu för tiden! Det är så roligt! Jag älskar dig lillasyster! Du är verkligen bäst!! Men kom hem från Italien nu! Jag börjar känna hat mot det landet nu, för du har varit där lite för länge men jag hoppas Du har det skojsigt! Finns här för dig hjärtat, DU ÄR BÄST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0